Friday, November 20, 2009

终于到了最后一天…

终于到了最后一天…
好不舍得所有朋友及老师…
尤其是Puan Raihan…
我好喜欢他的课…

明年他就换别间学校了…
不再教我们了…
好想他…

我真的很想老师…
几时才能见到老师呢?
真的很想见回他…
如果我知道他会离我们而去…
我应该好好珍惜上他的课…

以下是我要对他说的话:

Teacher...
so sorry 4 this year..
some of ur lesson i din pay attention..
i am very sorry...

Teacher...
i will be very miss u..
n wun forget u 4eva....
i miss u teacher...
hope to see u agn...

irene.xiao hui

1 comment:

  1. irene...i also very sad...i didnt pay attendtion at teacher's lesson...555~hope teacher will 4give us...555

    ReplyDelete